Ενδιαφέροντα Δεδομένα για το Τρέξιμο (Part 3)

Η ομάδα του Distance Running Center Athens βρήκε για εσάς κάποια ενδιαφέροντα δεδομένα που αφορούν στο τρέξιμο. Ας τα δούμε παρακάτω:

- Το τρέξιμο μειώνει την πιθανότητα εκδήλωσης αρθρίτιδας κατά 50% περισσότερο σε σχέση με το περπάτημα.
- Οι πρώτοι άνθρωποι που παρουσίασαν την ικανότητα να τρέχουν μεγάλες αποστάσεις σημειώθηκαν πριν από 2.6 εκατομμύρια χρόνια πριν.
- Την δεκαετία μεταξύ 1960-70, η αστυνομία συνήθισε να σταματάει για έλεγχο όσους έτρεχαν.
- Το 2017, περίπου 60 εκατομμύρια άνθρωποι ασχολήθηκαν με το τρέξιμο.
- Ο πιο αργός τερματισμός σε μαραθώνιο ανήκει στον Shizo Kanakuri. Ο αθλητής είχε σταματήσει την προσπάθειά του στην Ολυμπιάδα του 1912 και 50 χρόνια αργότερα κλήθηκε να τερματίσει, θέτοντας το ρεκόρ πιο αργού τερματισμού στα 54 χρόνια, 8 μήνες, 6 ημέρες, 5 ώρες και 32 λεπτά.
- Το παγκόσμιο ρεκόρ στο μίλι (1600 μέτρα) κατέχει ο Hitcham El Guerrouj από το Μαρόκο, ο οποίος το 1999 διήνυσε την απόσταση σε 3:43.13.
- Ο Βέλγος Stefaan Engels έτρεξε συνολικά 15.401 χιλιόμετρα σε 365 ημέρες καθώς έτρεχε 42.2 χιλιόμετρα κάθε ημέρα.
- Ο Αιθίοπας Abebe Bikila κατάφερε να κερδίσει το 1960 στη Ρώμη και βγήκε δεύτερος το 1964 στο Τόκυο στο αγώνισμα του Μαραθωνίου Δρόμου, τρέχοντας ξυπόλυτος.
- Ο πρώτος Μαραθώνιος της Νέας Υόρκης πραγματοποιήθηκε με 127 συμμετοχές το 1970 και συνδρομή μόλις 1$.
- Η παλαιότερη διοργάνωση Μαραθωνίου Δρόμου είναι ο Μαραθώνιος της Βοστόνης που ξεκίνησε από το 1897.
- Το τρέξιμο γυμνάζει 26 κόκκαλα, 33 αρθρώσεις , 112 συνδέσμους και ένα ευρύ δίκτυο τενόντων, αγγείων και νεύρων.
- 8 δευτερόλεπτα σπριντ ακολουθούμενα από 12 δευτερόλεπτα αργό τρέξιμο για συνολική διάρκεια 20 λεπτών, «καίνε» 5 φορές περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 40 λεπτά αργού τρεξίματος.
- Ένα μεγάλο burger μαζί με τηγανητές πατάτες και μια μεγάλη Coca-Cola αποτελούν 1330 θερμίδες για τις οποίες χρειαζόμαστε 2.5 ώρες τρέξιμο για να «καούν».

#drc_athens #distance_running_center_athens #running_facts