11 Ερωτήσεις στον Νάσο Μπαρμπαγιάννη

  • 22 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Νάσος Μπαρμπαγιάννης, μένει και εργάζεται στα Ιωάννινα. Ασχολήθηκε από μικρή ηλικία με το σκι αντοχής πετυχαίνοντας αρκετές διακρίσεις. Ασχολείται με το τρέξιμο έχοντας πετύχει σημαντικά ρεκόρ και όπως φαίνεται, θα επικρατεί στους αγώνες δρόμου και βουνού για καιρό.
Ευχαριστούμε τον Νάσο που απάντησε στις ερωτήσεις μας, τον συγχαίρουμε για την δεύτερη θέση στον αγώνα Ioannina Lake Run 2020 και του ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον!!!
Ας δούμε τι απαντήσεις του παρακάτω...

1. Ποια και πότε υπήρξαν τα πρώτα σου ερεθίσματα σε σχέση με τον αθλητισμό;
Σε ηλικία 10 χρόνων ξεκίνησα να αθλούμαι συστηματικά όταν γράφτηκα στην ακαδημία σκι δρόμων αντοχής στο Μέτσοβο,αλλά πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να παρακολουθεί διαφορά αθλήματα.

2. Με τι άθλημα ασχολήθηκες αρχικά; Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το τρέξιμο;
Το άθλημα που έκανα ήταν Σκι αντοχής όπου η περιοχή μας φημίζεται για αθλητές που έχει βγάλει κατά καιρους αφού το 70% της εθνικής ομάδας προερχόταν από τον ΕΟΣ Μετσόβου.Ξεκινησα να τρέχω το 2010 και το 2012 έκανα τον πρώτο μου μαραθώνιο.

3. Ποιο είναι το μεγαλύτερό σου κατόρθωμα στο σκι αντοχής;
Το μεγαλύτερο κατόρθωμα στο σκι αντοχής ήταν η συμμετοχή μου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ανδρών το 2009 στη Τσεχία,μέχρι τότε όμως είχαν προηγηθεί πανελλήνιες νίκες σε όλες τις κατηγορίες από παίδες μέχρι άνδρας και πρώτη θέση στο αγώνισμα του sprint σε βαλκανικό κύπελλο.

4. Περιέγραψε μας μια δύσκολη προπόνηση στο σκι. Πώς την αντιμετώπιζες και πώς ένιωθες μετά την ολοκλήρωσή της;
Η πιο δύσκολη προπόνηση οι interval προπονήσεις γιατί ήταν όλες στα κόκκινα συνήθως και εκτός από ταχητυτα έπρεπε να βγάζεις και καλή τεχνική, κάποιες από αυτές ήταν συνήθως 7x3’ η 6x4’ όλες σε ανηφορικές διαδρομές. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο τρόπο αντιμετώπισης ήταν απλά άλλη μια προπόνηση για μένα και συνήθως τα πήγαινα καλά όποτε μετά την προπόνηση ήμουν χαρούμενος.

5. Ποιοι είναι οι 3 μεγαλύτεροι στόχοι σου;
Οι 3 μεγαλύτεροι στόχοι μου είναι να μπορώ να προπονουμαι υγιής,να καταφέρνω να βγάζω το προγραμμα προπόνησης,και να μην εγκαταλείπω ποτέ την οποία προσπάθεια.

6. Υπήρξε κάποιος αθλητής-πρότυπο για εσένα; αν ναι, πώς σε επηρέασε;
Από όταν ήμουν μικρό παιδί πάντα είχα πρότυπα αθλητές και στο σκι και στο τρέξιμο και πάντα προσπαθούσα να πάρω όσο πιο πολλά θετικά μπορούσα.

7. Τι συναισθήματα νιώθεις όταν έχεις δώσει το 100% σε έναν αγώνα;
Πάντα δίνω το 100% σε αγώνα απλά κάποιες φορές φτάνει για να πετύχω τον στόχο μου κάποιες όμως όχι,πάντα τρέχω με πάθος,βέβαια πιο πολύ χαίρονται οι γύρω μου παρα εγώ,για μένα είναι άλλη μια μέρα ικανοποίησης που κατάφερα να τερματίσω έναν ακόμα αγώνα.

8. Τι σε ωθεί να σηκωθείς το πρωί και να προπονηθείς κάθε μέρα;
Για μένα η προπόνηση είναι τρόπος ζωής,η άσκηση και ο αθλητισμός είναι μέρος της καθημερινότητας μου όποτε αυτό και μόνο φτάνει,μου δίνει χαρά και με γεμίζει ενέργεια.

9. Στον αγώνα σου στο Άμστερνταμ που έκανες το προσωπικό σου ρεκόρ στον Μαραθώνιο Δρόμο, πώς ήταν η συνολική εμπειρία του αγώνα;
Το ατομικό μου ρεκόρ στον μαραθώνιο δρόμο το οποίο είναι 2:34:42 το πέτυχα στο Άμστερνταμ,ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία γενικά όλο το ταξίδι,είχα μαζί μου τον προπόνητη μου Θοδωρη Δαβιωτη όπως συνήθως και με βοήθησε πολύ ώστε να πετύχω αυτόν τον χρόνο γιατί ήξερα ότι θα τον βρω σε 3-4 σημεία μέσα στη διαδρομή όποτε έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπόρουσα.

10. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου αγώνας ορεινού τρεξίματος και ποιος σε δρόμο;
Αγαπημένος αγώνας Βουνό Zagori Mountain Running Αγαπημένος αγώνας δρόμου Ioannina Lake Run

11. Τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον νέο στον χώρο του τρεξίματος, τι θα πρέπει να προσέξει;
Αυτό που λέω συνήθως σε κάποιον νέο στο χώρο του τρεξίματος είναι να έχει υπομονή,επιμονή και να ευχαριστιέται την όλη διαδικασία από προπόνηση μέχρι αγώνα.